skip to Main Content

עורך דין פלילי במודיעין

זומנתי לחקירה פלילית במשטרת מודיעין – מה עליי לעשות?  


חקירה במשטרה עלולה להיות אירוע מערער ואף מאיים, במיוחד עבור אזרחים מן השורה שעבורם זהו המפגש הראשון עם המשטרה. אם קיבלתם טלפון מתחנת המשטרה במודיעין ונקראתם להתייצב לחקירה, כדאי מאוד להתייעץ טרם החקירה עם עורך דין פלילי במודיעין. במידה והתברר לכם שאתם חשודים בעבירה פלילית, כגון עבירת אלימות, רכוש, או הטרדה, חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין פלילי מומחה בייצוג חשודים ונאשמים. עורך דין פלילי מנוסה יוכל להסביר לכם מה צפוי לכם, וכיצד עליכם להתנהג במהלך החקירה.

למה חשוב לפנות לעורך דין פלילי במודיעין?


מודיעין, עיר סולידית ביותר עם תושבים שומרי חוק, ועם זאת כמו כל אזרח, גם תושבי מודיעין עלולים למצוא את עצמם נקראים לחקירה בתחנת משטרה כשהם חשודים בעבירות פליליות.

חקירה בתחנת משטרה יכולה להיות אירוע מלחיץ עבור אזרחים נורמטיביים, אבל חשוב לזכור שגם בסיטואציה של חקירה משטרתית יש לכם זכויות שהחוקרים מחויבים לשמור עליהן. בנוסף, יש חשיבות גדולה לדברים שתאמרו בחקירה, משום שלרוב, כתבי אישום מתבססים על דברים שנאמרו בחקירה המשטרתית.

עורך דין פלילי מנוסה יוכל לסייע לכם לשמור על הזכויות שלכם, ולהימנע מטעויות שעלולות להביא להסלמת המצב מבחינתכם. אם זומנתם לחקירה בתחנת המשטרה במודיעין, זה הזמן לחפש עורך דין פלילי מומלץ במודיעין ובסביבתה, ולקבל הכוונה מאיש מקצוע מומחה בתחום.

ליצירת קשר עם עו"ד פלילי במודיעין


נעצרת לחקירה במשטרת מודיעין? הוגש נגדך כתב אישום? זקוק לשחרור ממעצר? פנה עוד היום לייעוץ וייצוג משפטי מאת עורך דין פלילי במודיעין המומחה במשפט פלילי. עורך דין פלילי איתמר צור ישמח להעניק לך ייעוץ ראשוני ללא עלות וללא התחייבות בשמירה מוחלטת על סודיות וחיסיון.